duminică, octombrie 20

Marry cea cu vino'ncoace

   Am tot amânat subiectul asta de vre-o ceva vreme, așa că astăzi neavând alceva mai bun de făcut am sa scriu despre: femeia ("cum altfel" o să zică cineva. Știm noi cine) iar continuarea este - care îl are pe vino-'ncoace.


     Nu stiu câți sunteți de acord cu mine, dar, exista anumite persoane (și aici ma refer eu la cele de sex feminin) care nefiind frumoase totuși au o atracție irezistibilă care le deosebesc de restul femeilor.

    Nu mă refer la o femeie prea urâtă (deși cred ca poate exista același efect și la o femeie (mai) urâtă) mă la o femeie oarecare. Adică femeia care are un defect minor, in calea ei spre perfecțiune si care nu poate fi ascuns de machiaje sau alte șmecherii la care recurg atât de violent - femeile. 
   De exemplu femei care are nasul mare, sau gura mare, sau nu au sânii sau nu ai fund, sau au picioarele prea mari sau prea mici, strâmbe. Sau nu le stă părul, sau ai coșurl....nu coșurii nu. Chestii de genul. 

    Vreau să vă spun ca, chiar si așa sunt femei care au o atractie puternica pentru bărbați. Au ceva, ceva deosebit care te face sa iti placa de ea. Și mult. Iti este indiferent lucrurile alea mici, iar atitudinea ei, încrederea sau insecuritatea ei, felul ei de ați spună "Bună, ce mai faci?" te face sa o vezi ca pe cea mai aractivă femeie.

  Știu că undeva la origine poate a stat filmul "Marry cea cu vino-ncoace" (Cameron Diaz fiind Marry) dar credeți-mă, sentimentul este probat pe gașca mea de prietenii apropiații cu care am împărtășit aceasta teorie dealungul ultimilor ani. Așa ca am zis să vă spun si vouă. Dragi mei, iubiți mei (cum zice Piersic) este normal să iti placă de o femeie mai urâtă, sau hai să nu fiu măgar, este normal să îți placa de o femeie mai putin frumoasa si/sau cu un oarecare defect fizic. Și imi plac astfel de femei, nu sunt sigur care-i cauza, poate ca arată mai umane, mai originale, mai naturale, mai neopreocupate de cum arată ci de cum sunt ca persoane, mai neobsedate de perfecționismul vremurilor in care trăim, mai neplastificate, mai fără conservanți aș indrăzni să spun. Da, există prototipuri de femeie normală (adică cu errori) dar totuși irezistibil de atractivă.

   Și am un sfat si pentru voi, dragele mele, ne placeți mult nu vă mai obsedați de cum arătați, nu vă mai văruiți de fațadă doar, preocupați-vă de interior, pe afară sunteți frumoase încă prin definiția cuvântului "femeie". Încercații sa fii femeie naturală 69% măcar. Nu mai copia reclamele de la TV in dorința de a obseda cu frumusețea voastră. Dupa cum ai văzut (tot la tv) excesele de sare, zahăr sau grăsimii dăundează grav sănătății (si nu mă refer motamo la cuvinetele astea). 

   Actualizare: Am descoperit cum o femeie care il are pe "vino'ncoace" poate să il piardă. Vreți să știți? Pai uite 
o fată care îl are pe "vino'ncoace" îl pierde o dată ce devine femeia...altuia. Legal. Adică după ce se mărită. Din momentul in care a zis da, sau a dat cu pixul la primărie, GATA! s-a terminat. Începi să o vezi cu alți ochii. Dintr-o dată a pierdut toată vraja, nu-ti mai place, devine enervantă, înfumurată, ii apar coșuri pe față, toate alea alea. Incepi să o eviți, iti pierzi interesul si devine invizibilă. Și să știți că este probat 100%. Cum zic statisticile "4 din 5 bărbații au confirmat această ipoteză. Studiul a fost efectuat timp de 5 anii pe un grup restrâns de prietenii."  

   Așa că fetelor, aveți grijă: You have the power!

2 comentarii:

  1. Anonim4.11.13

    Jajaja.
    Faza cu sa terminat farmecul in momentul in care a spus Da sau a semnat la primarie...da-mi voie sa-ti sun ca e 30%-40% schimbare la ea, e o schimbare totala, dar 60%-70% e vina barbatului.
    Pt ca scuza-ma daca-ti spun dar asa cum e dovedit stii tifica ca 4 din 5 barbati confirm teoria ta.
    Un alt studiu efectuat anual in Statele Unite spune ca barbati insurati sunt multumiti de viata lor sexuala dar simt nevoia sa insele iar 34% din cei 522 de barbati care au participat la studiul efectuat au declarat ca si-au inselat cel putin o data partenera.
    Asa ca schimbarile apar pt ca suntem oamen iar imperrectiunea ne caracterizeaza...dar asta nu inseamna ca de vina e femeia.

    RăspundețiȘtergere
  2. 544 este un esantion prea mic. Nu imi plac statisticile astea. Te face sa nu mai crezi in dragoste. Iti spun "ca barbati simt nevoia sa insele" Dar de fapt nu toti barbatii, nici macar 1 milion de barbatii nu au spus asta, nuuuu, doar 184,96 de barbatii din 544 au spus asta. Atunci ce facem, ne simtit tradati de toti barbatii din lume pentru ca 3 din 10 te pot insela. Sau 4 sau 6...pentru ca asa spun studiile? Atunci de ce nu ii cauti pe cei 4 din cei 10 care nu or sa o fac. Stii de ce? Ca probabil aia 4 ori nu au avut ocazia orisunt prea urati, ori sunt pur si simplu ipotenti. O sa scriu despre asta, buna idee. Ms :D

    RăspundețiȘtergere