marți, octombrie 22

Despre "Domniile lor"

   Mi-a fost dat să întâlnesc fel de fel de oamenii pe unde am Umblat. Unii dintre ei adevărați domnii, ceilalți niște haimanale  care se dau mult mai señori decât cei de mai înainte.


   Oamenii care te desconsideră cu felul lor de a trăi viata la un higher level atât economic cât si social. Ți-o spun direct in față cât de domnii sunt dânșii și ce distinctă este purtarea lor față de a ta. Cum că ei au stat in cele mai luxoase hoteluri cand au mers in vacanță, au mâncat numai delicatese iar acasa la ei se gătesc numai alimente eco in vase eco de persoane eco. Îți cer să le vorbești cu Domnul Profesor sau apelative de genul.

   Acum să fiu sincer nici eu sunt nici cel mai educat, nici pretențios la locul unde mi se oferă să pun capul sau silos la mâncarea gătită ieftin. Și nu imi e rușine, eu stiu cine sunt, prietenii mei stiu cu cine au de a face iar ceilalți....de ceilalți nu mă interesează.

    Totuși omule, scuză-mă nu pot să tolerez când văd ca in loc de delicat ești plin de căcat pe pantofi, că in loc de sofisticat te ștergi pe unde apuci, ca hrana ta bio putrezește în frigider iar când nu ai ce mânca te bucuri să împărți cu mine un senviș de brânză ieftină și ardei de import impachetați in aluminiu madeînchina.

   Tocmai de aia nu vreau si nu suport sa cunosc astfel de oamenii. Pentru ca strâmbă din nas cand tu te îți pui masa. Pentru că atrag atenția că ești neatent sau dezordonat sau refuză măcar să bea apă după tine. Si totuși o dată ajunși in situația adecvata se dovedesc a fi împuțiți, fomiști, jegoși, nepoliticoși, increzuți fel de oamenii. 

   Un singur sfat, fereștete de omul care se crede cu standarde mult mai înalte decât ale tale. Nu iti va fi niciodată un bun prieten, nu te va respecta câtuși de puțin si va vorbi de tine cu prima ocazie și câtuși de mult. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu