miercuri, iunie 19

Sindromul Tourette

  Toate femeile suferă de Sindromul Tourette. De cand ne naștem exista cineva in viața noastră (de regula este o femeie, sau uneori mai multe chiar) care are impresia ca noi habar nu știm ce sa facem si pentru asta exista ea. La inceput chiar functioneaza si poate tocmai de aceea tot restul vieti nu faceți alceva decat sa ne spuneți ce sa facem. All day long. Si nu este vorba ca iti zice o data si gata, NU! iti repetă la nesfârsit aceeași chestie fără sa oboseasca 24 de ore, 7 zile pe săptămâna 365 de zile pe an, an după an....daca este nevoie, pentru tot restul vieti.
  
  Cand crești si tocmai credeai ca ai scăpat de prima femeie din viata ta (pe numele de cod mama) apare alta femeie in viața ta cu aceeași boala (nume de cost nevasta). Parca am fi prosti din naștere. De cand te trezesti pana cand mergi iarasi la somn, esti supus unui atac psihologic constant: 
 "-Spalate pe dinți!"
"-Te-ai spalat pe dinti?"
"-De ce nu te speli pe dinti?"
"-Dute si spalate pe dinti!!!"
"-Spalăte acum să te vă eu!!!"


...asta cu toate ca tu i-ai raspuns inca dupa prima intrebare ca "Da, m-am spalat". Este placerea ei...sa nu te auda. Iar daca ridici un pic tonul, o s ate intrebe artagoasa ca "De ce tipi". Dar tu....de ce te repeti?!

Sau....

"-Ai fost la baie? De ce nu ai coborât colacul?"
"-Dute si coboară colacul."
"-Iar ai uitat sa cobori colacul."
"-Ar trebui sa stii dupa atâta timp cu mine ca urasc sa vad colacul ridicat."
"-Coboara capacul acum."
  (Si eu poate urasc sa il gasesc mereu jos la fel de mult cum urasti tu sa il vezi ridicat, de ce trebuie sa fie mereu ca tine?!)

  Eu nu inteleg, daca mi-ai zis o data, poate crezi ca nu am auzit - bine, fie -. Mai imi zici o data să verifici, nu? - hai sa zicem -  Și înca o data ca sa fii sigura - deja incepe sa enerveze, stii - Și încă o data de probă - Buah! Aaaarggg! NiNoNiNo! Vai! - Și iarasi pentru... - Greșit! Gresit! Gresit! -. Am auzit din prima. Daca nu am făcut ce zici tu poate nu am avut chef, sau poate am făcut alceva, poate ca o sa o fac mai tarziu, sau poate ca nu o sa o fac deloc pentru ca pur si simplu nu vreau. Nu te mai obosi. 
  Cu cât îmi zici mai des cu atâta mai mult nu o să o fac.
  Cu cat imi zici mai des cu atât ma faci sa ma simt mai prost, mai surd, mai inutil, mai de neîncrederi. Si stii ce nu înțeleg, ție ori iti place sa ai un prieten prost/surd/inutil/de neîncredere ori vrei sa îl știi toata ziua dependent de tine, ori vrei sa il convingi cât este de inept si de incapabil? Un bou, care este folosit doar la perpetuarea speciei, în rest nu este bun la nimic alceva. Sau poate nici la asta prea bine; noroc cu tine. 


P.S. "-Ai cumpărat pâine?"
"-De ce nu ai cumpărat pâine?"
"-Dute să cumperi pâine. "
"-Trebuia sa fi făcut măcar atâta. Ai stat toata ziua in casa si nu ai fost in stare sa cumperi pâine măcar?"
"-Mi-ai luat flori da de paine ai uitat, nu! O sa mananci flori in seara asta"

  Eu daca vin de la muncă si te-aș vedea in soarele ăla de dupa-amiaza tarzie, asa intr-o rochita cu floricele si picioarele in vantul seri, sunt sigur ca prima data ti-aș spune ce bine îți stă cu rochiță aia cu flori, sau orice ai avea pe tine (sau nu) apoi în loc să mă gândesc la mâncare m-aș gândi la sex...abia apoi (după ce tu o să-mi spui ca te doare capul/stomacul/unghiile, abia apoi aș întreaba daca avem ceva de mâncare sau de ce nu avem pâine. 
  Poate te-aș certa ca ai stat toata ziua acasa si nu ai luat pâine si că nu m-ai sunat inainte să ajung ca să cumpăr în drum spre casă dar până la urma tot eu o să cobor pana jos ca sa o cumpăr. Sau ar mai fi o varianta mult mai probabilă: Tu nu o uiți niciodata sa iei pâine. 

  De ce nu uiți să iei pâine? Ai putea să mai uiți si tu să iei pâine din când în când. Te rog, mâine uită să iei pâine.




Istoria este in defavoarea noastra...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu