sâmbătă, iunie 15

Hansel, Gretel, GPS-ul și caii

 Din categoria "A fost o data ca niciodată ca daca nu ar fi fost este greu de crezut ca s-ar fi putut inventa vreodata" o să vă spun o poveste cu happyend, despre Hansel si Gretel, un GPS, firmituri de pâine și încă cate ceva.(Stiu că happyending-urile nu sunt genul meu, dar astazi fac o excepție.)

...si nu te pierde te rog!
  Totul a început la un sfârșit de săptămână aparent normala când un prieten ne-a invitat la casa lui, undeva la țară. Am plecat hotărâți pe distracție si de frică ca ceilalti să nu cumva să se distreze vre-o secunda fără noi nu mai am așteptat dimineața si am hotărât sa plecam chiar in seara aceea.

  Zis si făcut. Ne-am strâns noi trei plus unu si am plecat la drum. Eu de copilot, Gretel de GPS, Hansel ca șofer plus Ade pe post de DJ toți călare pe 180 de cai strânși grămadă unu peste altul.

  Am cerut ceva indicații via mobil, deși cu toți aveam senzație ca o să ne pierdem. (Bine, de fapt poate nu toți, doar eu si șoferul.) Așa ca dupa o distanță relativă am cerut legătura telefonică cu "turnul de control" dar n-i s-a refuzat pe motiv că "este bine pe aici". 

  Dupa încă doua apeluri eșuate intr-un final disperat, n-i s-a aprobat legatura la "Turnul de Control" si am primit următoarele indicații "nu era pe acolo". 
  Tot necazul a căzut pe fata cu "frimiturile" care făcea de GPS cunoscuta incepand de astazi si ca - Gretel - 

  Am continuat drumul printr-un câmp minat, plin de cratere, vreo "doi kilometri" așa spus vocea de la celălalt capăt al firului, dar eu personal am avut impresia ca au fost de vreo 3 ori cate 2 kilometri.

 "-Apoi ajungeți intr-o intersecție in T". 

  Cand am ajuns acolo era mai degrabă un Y decât un T. Fata cu frimiturile ne-a spus scurt "-Dreapta". 
  Turnul de control ne-a confirmat: 
"-Stânga! Apoi drept inainte"

  Inainte, inainte dar pana când? Mai ales ca in una din intersecții Gretel ne-a spus cu jumătate de gură "-Eu cred ca e dreapta" . 
  Sincer eu as fi luat-o in oricare alta directie numai dreapta nu, doar ca de data asta a avut dreptate. Turnul de control: -"Dreapta apoi drept inainte." 
Înainte până unde?- "Până la primărie"

  Si dăi bice drept inainte până intram in sat. Ce ușurare când am reușit să găsim satul, ce ușurare!"-Acum ar trebui să fie simplu" am gandit noi.

-"Primăria este pe dreapta nu?" ne zice GPS-ul
-"Nu știm, tu trebuia să știi, nu?!?"
-"Lasă că vă dați voi seama care este primăria" ne-a raspuns pe un ton cordial. 

  Si dăi înainte. Dăi inainte nici urma de primărie. Nimic. Singurul lucru de care ne-am dat toți seama că se afla pe dreapta era un indicator care ne anunța că se termina satul. În momentul ală GPS-ul nostru ne anunță:
-"Am văzut primăria!"
"-..."
-"...era in spate."
-"Unde!?!"
-"Întoarceți că o vedeți voi"
Și am văzut-o. Acum DA era pe dreapta. 
Am intrat pe strada si am rasuflat ușurați. Ce ușurare! "-Acum chiar trebuie sa fie simplu" ne-am zis.

-"Și acuma?"
-"Păi a zis că este aici imedit. Lângă biserică" confirma soferul si infirma GPS-ul "-Nu-mi mai aduc amine"
"Usurare ziceai?" gandesc eu ca pentru mine.

  Așa că, dăi înainte, înainte până când vocea GPS-ului avertizează din nou:
-"Nu este pe aici sigur. Întoarceți!"
Întoarcem, înainte, inainte, curbă - intersecție - GPS-ul:
-"Dreapta!"
  De pe partea stângă a strazi, exact când ne pregateam să facem dreapta și să continuam să ne mai pierdem (plăcut) încă vreo 20 de minute, parca o voce divina ne-a facut cu ochiul:
-"Hey! Hey! Heloooo! I'm right here. Dummyes!"

  Biserica era exact pe stânga, sub nasul nostru si ar fi strigat chiar ea către noi daca ar fi avut gura. Dar cum nu are, mi-am permis sa inventez eu apostrofarea de mai devreme.

   Concluzia a fost o confuzie totală, care s-a incheiat dupa o calatorie de 3 ore aproximativ dar in care ne-am distrat/frustrat de minune. Noroc că peisajul era frumos. L-am vazut la plecare pentu că atunci când am venit noi era noapte. Oricum nu vom renunța la GPS-ul nostru pentru nimic în lume. Și stiti de ce? Pentru ca este rezistent. Rezistent la toate glumele noastre proaste asa că deabia astept următoarea ieșire cu Gretel, frimiturile, DJ, caii și șoferul.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu