joi, aprilie 10

Draga, nu iti face griji

  "Totul o sa fie bine. Nu-ti face griji." Așa îmi vine să îi spui de fiecare data când o văd. "O să fie bine, o să vezi" îi zici crezând ca esti atât de puternic si înțelept să cârmuiești două destine cu o singură mână ca o bicicletă fără coarne intr-o coborare relaxanta pe Transfagarasan.  As vrea sa îi repet asta în fiecare zi, tu nu? 


http://ourtour.co.uk/home/first-half-of-the-best-road-in-the-world-transfagarasan-romania

   De fapt toți am vrea sa îi repetăm asta persoanei care ne dă senzație aia de bine când te tezesti dimineața si o simți încă prezentă acolo în camera ta, mirosul el de parfum pe pernă ta si gustul ei atât de roşu si dulce în papilele gustative. Este ca momentul ăla cand sărit în sus de bucurie si ridici un pumn în aer si strigi "Yuhuuuuu!" si toate îţi merg bine de tot. Cand ai zambetul ăla de om tampit zugravit pe fata ziua întreaga si tot se întreabă ce e cu tine. Cu siguranţa toţi ştim despre ce este vorba aici.

  Crede-mă eu chiar vreau ca toate sa meargă bine. Chiar vreau! Probabil si ea. Si tu. Si cred ca o sa meargă asa cum trebuie dar parcă am asa o frica în mine ca prea merge totul asa de bine. Un fel de liniștea aia dinaintea furtunii, stii ce zic. Adică tu vrei sa lupti, sa fii un Uriaș pentru ea, pentru voi dar fiecare uriaș îl are pe David-ul lui care vine cand te aştepţi mai puţin. Cand te crezi un invingator. Vine ca un nor de praf si stîrneşte o furtună de gradul 0 din nimic. 

 Si deși îi repeți în fiecare zi cât de mult o sa vă distrați voi doi nu îi spui câtă frică ai ascunsă undeva intr-un colț de suflet, ca ceva rău se poate întâmpla. Ca habar nu ai dacă o sa te descurci cu situația aia, cum o sa reacționeze ea si cum o sa te comporti tu. Pentru ca de ce iti este frica sunt momentele alea cu care nu te-ai mai confruntat niciodată, sau nu niciodată, dar de prea mult timp si tu, tu nu ai mai fost asa fericit de mult, mult timp.

 "Si ce o sa fac acum?" te intrebi. Nu o sa faci nimic, o sa stai si o sa îi repeti mereu aceeaşi fraza ca pe un mottou pe o pagina de ziar de scandal intr-o zi de vară la Eforie sperînd ca totul sa fie bine. Si totul o sa fie bine dragă, nu îţi face griji pentru ca si dacă nu va fi bine si v-a fi rău ce rost are sa te gandesti de pe acum la cum v-a fi, nu? Rău-ul are o singura varianta, rău si atat. Asa ca, Hai la o limonada în gadina, vii? Si o sa îti citesc o poezie...


Saruturi


Lăsa-ma sa te devorez din saruturii,
de dulce patimă oarbă
Pe obrazul tau fără pată
Sa stau noaptea întreagă

Las-mă sa te dezmierd cu privirea
Cât este ziua de lungă
Buzele tale ca vinul
Nicicând n-or sa-mi ajungă

Lăsa-ma sa ma joc in tăcere
cu parul tau ca un vânt
Sa respir parfumul tau rece
In bratele tale s-ajung

Lăsa-ma sa fiu copilul ce sunt
Sa nu ma satur niciodată de tine
Sa te port după mine in gand
sa-mi faci zilele pline.

Lăsa-ma sa te ating in tăcere
Cu ochii inchiși să adorm
Si cât e noaptea de lungă
De tine sa nu-mi fie dor

Lăsa-ma sa vorbesc despre tine
Sa iti spun frumoasă ce esti
Cand intunericu-i veșnic
Sa stam sa spunem povesti.

Si de ma lași, nu ma lăsa singur
Ca vreau sa dorm in bratele tău
Tu pune-mi ușor capul pe umăr
Noapte e bună și somnul ușor

Strofa Bonus:
Lăsa-mă sa îți spun doar o dată
La mulți ani!
Esti fata mea preferată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu