sâmbătă, februarie 22

-"Da draga!"

...Aici la butoane din cele mai inflacarate meleaguri MADEOFSTEEL...


De cate ori ai zis ... "Las de la mine; doar asa ca sa fie bine?"
Si de cate ori te-a bantuit consecintele drept rasplata lașității si leneviei tale de-a pune piciorul in prag (nu ca un țăran necioplit) si a lasa lucrurile clare dupa prisma bunelor perspective ale tale!?

De o gramada de ori!.. Si aplic lucrul asta întro relatie, evident! Si ultima intrebare... De ce? Dece ai lasat sa se intample una ca asta?

Exemplu: 

Ea: draga, cred ca ar trebuii sa comunicam mai mult, nu avem relatia bazata pe comunicare.
El: da fata mea, o sa ma ocup de treaba asta! O sa imi dedic mai mult timp sa comunicam..


Ea: Ce ai vrut sa spui cu - "mai taci din gura!", vezi ca eu nu-s sor'ta!!!
El: Da draga, imi pare rau!!


Ea: nu-mi mai dedici atata timp ca atunci cand eram la inceput..
El: da, asa este draga, o sa fac ...bla bla bla...

(Stiu ca acum arunc pietre doar la fete in curte, in caz ca esti fata schimbati "el" cu "ea" si "ea" cu "el")

Corect zis... Corect raspuns, corecta replica, "da draga, ai dreptate!". Fara a sta o secunda sa te gandesti la consecinte, desi ele prezinta un viitor destul de frumos... Nuuu? Pai hai sa analizam, "da draga" acesta; deja iese prin buze ca un imi pare rau, imi pare rau ca ma acuzi de ceva care nu-i numai treaba mea si ar trebuii s-o rezolvam intre doi si nu numai unul!!!
 
  "Da draga"... Pentru ca-s asa de laș sa intru intr-o discutie care am pierdut-o (asa avem impresia) ca mai bine zic formula "da draga!"
"Da draga" (ia fiti atenti) pentru ca o ... Iubesc!!! (Toooma castaña!) si pentru ca o iubesc o las sa faca ce vrea buricu' ei/lui. Pentru ca o iubesc nu intru in alte scântei desi "ne" iubim, drept rezultat..."Da draga!"
Mai avem acel "da draga" (dar fac cum zic eu) cel mai grav... unde are rolul ei si minciuna, "da draga!!" 

unde va duce acest "da draga"? va zic eu: NICAIERI.

si ce vreau sa zic cu a pune piciorul in prag... A Nu merge Nicaieri, ci a vede daca merita si se poate merge undeva, a te arata exact asa cum esti, Rau (cum zice Banal).

ca stiti, de bun te iau de rau (prost).. pai de-o fi asa, de rau te-or lua de bun


o zi buna.. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu