marți, martie 12

Lumea asta se duce dracu'

"Give a little love"


  Te uiti în jur si vezi cum totul se părăseşte, societatea noastră modernă a luat-o la vale rău de tot si tu la fel ca toţi ceilalţi susţii ca ca tu ai fost aa care a tras primul semnalul de alarmă. I-ai avertizat pe toţi, le-ai spus-o mai de mult si nu te-au crezut, acum te uiti în ochii lor si le reamintești, ţie si lor "Frate lumea asta se duce dracu..." și gata! Atîta! Asta este tot ce ai făcut tu ca sa salvezi lumea asta. Tu ti-ai făcut datoria. Adică, ce altceva ai putea face? Ce altceva aș putea face? Nu pot eu sa opresc foametea din lume pentru ca nu pot sa îi hrănesc pe toţi flămînzi, nu pot nici sa fac locuri de munca pentru cei care nu au, nu pot sa vindec pe cei bolnavi, adică ce pot să fac?
  Toţi spunem acelaşi lucru si in timpul asta lumea încă nu s-a dus dracu pentru ca sunt acolo mulţi alti care fac mici lucruri nu pentru lumea asta ci pentru ei. Pentru ca ei au realizat ca pot face ceva. Puţin da, dar acest puţin astăzi poate însemna puţin mai mult mîine.
  Si eu ce fac? Eu! Pai eu astăzi am dat share la pozele alea cu copilul acela bolnav de pe Facebook. Adică am făcut si eu ceva nu? Nu am dat bani ca nu am asa mulţi (de parcă cineva îţi cere mulţi) dar poate o sa dea alti care or sa ada share-ul meu
  Pe bune, suntem o generație de oameni laşi. Poza (pozele) cu acel copil, sunt pe Facebook de la fel de mult timp ca si însuşi reţeaua de socializare in sine, asa ca la ora actuală copilul ala ori este mort (regret sa va anunţ asta) ori este cel puţin cu 2-3 ani mai mare, operaţia a reuşit si acum trăieşte eu ştiu pe unde si zic eu, ca ar fi cazul sa nu mai shareuim toate prostiile si sa facem câte ceva pentru ceilalti care ne sunt mult mai aproape. D'adevăratele fara share fara prostii. Un gest, oricît de mic, o vorba, oricît de obişnuită, un zâmbet, oricât de banal pentru tine, pentru celălalt poate însemna ca "Lumea lui nu s-a dus dracu" ca mai exista persoane aici afara, persoane care il apreciază, persoane care iti dau o speranta, tie, mie, lor si tuturor. Deci, urmăriți video acesta si te rog nu îi da share dacă nu ai de gând sa faci nimic. Aduți aminte azi in drum tau sper casa, mîine in drum spre facultate, sau spre serviciu. Nu tr pentru noi....pentru cei care vin dupa noi....lumea asta nu se duce dracu', nu astazi, nu pe tura noastra.
 
   Maine daruieşte si tu un pic de dragoste.....



                            ...si intr-o zi s-ar putea sa o primesti inapoi!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu