luni, martie 4

Cadou de 1 Martie

"Politisti au impartit flori de 1 Martie"
Asa de frumos apar ei la tv

Bine si ce? Au impartit - au impartit, mie era cât pe ce sa imi imparta o mama de bătaie. In loc de flori desigur.   De ce? Pai in primul rând pentru ca păream suspect....cica am stat prea mult in statia de autobuz. Apoi zice ca nu am vrut sa ma legitimez. Pai cui? Daca a început sa imi dea cu ziua buna de la vreo 20 de metri de cum s-a dat jos din mașina "Ba ia vino ba încoace". "De ce?" i-am raspuns eu, neinspirat se pare. "Vino bă încoace n'auzi" m-a mangaiat el. "Nu vin domne' daca ai treaba cu mine vin-o dumneata" 
   Ei bine 2 milioane m-a costat toata șmechera. Si am pierdut si autobuzul. Dar nu asta ma doare, ma doare ca, căcatul domnul la care au venit ei, un vecin, cand l-am întrebat cu ce le-am gresit a început sa imi spuna o poveste de imi venea sa ma pun jos sa il ascult. "Pe bune mă?" Adică tu imi spui mie ce am zis? Domnule, in tara asta stiu ceilalți ce-ai zis mai bie ca tine. Pai imi spune imbecilul "Ce dracu, eram aici la 20 de metri, adica vrei sa spui ca nu te-am auzit? Mă faci surd!" 
  Pai după câte pare, eu eram la nici un metru de mine si tu tocmai ce ma faci idiot si prost in acelasi timp. Pai adica  eu nu stiu ce am spus, dar tu da, stii? Asa ca da, te fac surd. Si prost. Surd si prost. Prostu' dracu! chiar.
   In tara asta te ia poliția, te bate după care te amendeaza si vecinii spun ca "El a dat domne' , el a dat. Si ia mai și înjurat."  Pai normal, cum sa nu înjur cand la ala care ar trebui sa ma protejeze ii cășună pe mine așa din senin! Miine imi da amenda ca n-am gluga sau manusi in maini te pomenesti. Sau ca respir prea des, cine stie.

  Abia astept ziua cand o să le vină rândul la toți astia, pentru ca, frate, o sa vă vina, O da! O viața de om durează 70-80 de ani, nu doar cât iti merge tie bine, iar in clipa cand o sa cazi eu sa fiu acolo sa-ti bat tarbacaua, cretinul pământului ce esti. 
  Uffff! Gata, m-am liniștit. O primavara plăcut si vouă.
                                                                      _
                                                                _(._.)._.
                                                            (._.)@(._.)
                                                                (._.)\
                                                                       |
                                                                     \ | /
                                                                 \ \ \ | / / /
            ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Si asa de reali si prosti sunt multi dintre ei 
                                                             


 tărbácă și tî- f., pl. e și ăcĭ (d. tărbăcesc). Acțiunea de a tărbăci, tărbăceală. Masa pe care tăbăcaru răzuĭe peile [!]. Tărbaca cînilor [!], tivic, un barbar obiceĭ țărănesc de a chinui cîniĭ a doŭa zi după lăsatu seculuĭ postuluĭ mare spînzurîndu-ĭ pînă ce amețesc (V. jujăŭ). A da în tărbacă, 1. a da ca să fie tărbăcit, 2. a tărbăci. A lua la tărbacă, a tărbăci (cu bătaĭa saŭ cu ocara).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu