joi, septembrie 6

Treburi serioase

   Când te apuci cu cineva la o treaba (nu contează cât este sau nu este de neimportanta) si te întreabă dacă mai poti, exisa un singur răspuns: "Da!" hotărât, cit un gol de al Spaniei la mondiale. Indiferent de cit de rupt in gura esti, de cum curg apele pe tine, de cit de cacat pe tine esti, indiferent de toate astea, dacă persoana respectiva iti este prieten, prieten din ala de nu se mai gaseste pe la toate colturile, atunci nu poți sa spui in nici un chip, "sunt putin obosit". Nu exista.

   Imi aduc aminte odată când am plecat la furat de pepenii cu un prieten foarte bun, iar pe la jumătatea drumului, noapte, întuneric, nu mai știam exact nici unde lasasem prada, l-am întrebat: "bă da ție iti este frica" cu gandul ca lui nu ii este si o sa imi spulbere si mie urmele de indoiala care puneau mana pe gandurile mele. Cea mai proasta idee. De ce? Pentru ca si lui ii era. Rezultatul....am rupt-o la fuga spre casa uitand de ce eram acolo si cu o frica de 10 ori mai mare decit pana in momentul când l-am auzit sporind "bă, si mie imi e puțin"

   Așa ca, repet, poati sa fii frant de oboseala, mort de frica, fara nici un chef, satul, sa curga apele pe tine, nu ai voie sa raspunzi "si mie puțin" sau o sa se aleagă praful de tot ce faceti. Prietenii sunt acolo pentru a sustine, asa ca nu spune "putin", spune-i ca "Da!".

  Astăzi munceam la ceva cu tata si la un moment dat, curgeau apele pe el de am crezut ca a venit Dunărea, așa ca l-am întrebat "Mai poți Bătrane?"  nici nu s-au uitat la mine, si fara sa clipeasca, continuând sa-si facă treaba mi-a răspuns imediat "Da!" . Atât. Da! si atât. Doar ca a fost un Da! care ne-a menținut in priza destul de mult in ziua aia. 
   Așa ca dacă vrei sa fii bun de ceva cind este nevoie de tine, amintește-ți sa spui "Da!" il loc de "si mie puțin" si o sa vezi atunci ca nu doar Red Bull iti da aripi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu