luni, septembrie 3

Am revenit punct (Toaleta din Mall)


   Uff!Gata, s-a terminat si vacanta mea. De luni o sa o iau de coada asa ca pana una alta m-am gandit sa mai trec pe aici in caz ca mai este cineva care mai citste blog-ul asta (si da, am vazut ca mai este. Multumesc!) si sa mai fac cite o postare din ce am scris in vacanta. Imi pare rau ca nu am mai postat nimic dar stiti si voi cum este in vacanta, plimbari de ici pina colo, iesiri in oras cu prietenii, ceva munca (ca e si aia buna la ceva), ceva acte de rezolvat (urasc partea asta), ceva examene de dat (urasc partea asta si mai mult), mare, munte, football, playstation la care se adauga fata care mi-a facut noptile de vara (si asa scurte) foooarte lungi, ma rog, chestii de genul. Una peste alta fiind spunse va doresc o saptamana placuta, servici usor si vacanta placuta (celor care mai aveti....va uraaaaassssccc :D).

  Toaleta din Mall.ro

   Astăzi m-a trecut pișu (am inteles ca anumite persoane se simt deranjate daca zic ca ¨m-a trecut pis?rea¨, deci...) într-un mall. Am cautat toaleta si am tot cautata. Intr-un final, pitulita, tocmai la capătul holului am zarit-o. Am luat-o fuguta intra-colo. Am ajuns si ce sa vezi, un adevarat ¨maze¨. Pai o luai la dreapta pe un alt hol care datea într-un hol mai larg. In stânga era toaleta, evident după ce treceai printr-un alt hol. Am intrat....liniște ca de mormântul acolo. Nimenii! Nici un țâr, nici un pârț. Era genul de toatela din filmele de groaza unde puteai fi jefuit de o banda criminala din Ferentari, puteai sa fii violat de către un clovn sau călcat in picioare de o turma de bizoni. Era alta dimensiune. M-am pișulit repede cu mana tremurandă si cand credeam ca am scapat aud:           "FLLLLAAAAASSSSSSSSS!"
   Mai sa imi plezneasa inima cind, după toată treaba a inceput sa tâșneasca un jet de apa in pișuar cu asa presiune ca va jur, nu puteam sa imi aud pasii alergand spre hol lip-lip pe gresia din baie. Pe cuvantul meu, mi-a trecut toată viața prin fata ochilor in acel wc si mi-am jurat ca data viitoare decit sa mă duc la baie in Mall opresc pe șosea si mă piș pe langa un pom. Cred ca este mult mai sanatos.
Ocrotiti natura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu