miercuri, septembrie 5

Din categoria "Lucruri care mă enervează..."

Copii din ziua de azi sunt destepti rau de tot...

   Am o boala pe copii astia care se nasc acuma. Frate, m-au tâmpit, toți bunici din ziua de azi cind ii intrebi de nepoti lor toti spun ca "sunt cei mai destepti copii pe care i-au intalnit". Bun, mi se pare normal,si eu pentru mama sunt cel mai frumos, doar ca dom'le, copii astia sunt "mult mai destepti decit erau copii inainte".
   Frate, mă faci prost? Cum adică "mult mai destepti"? Da ce fac? Extrag radicalul din radacina pătrata a piureului de cartofi? Adică, ok, sunt destepti, inteleg, stiu sa aprindă un calculator si sa își pună un film, dar dacă nu au codecurile, știu cumva sa instaleze Kaza Little Pack? Sau știu sa caute torenți? Sa vadă dacă Tom si Jerry au virus? Nu? Pai si atunci?     
   Adică întreg ca tacso este un prost si un idiot, ca altfel nu ai spune de nepotul tau ca este "mult mai destept decit erau copii inainte"  făcând ca generație mea sa para o generație de ratați pentru ca nu am avut calculator, si chiar nu imi place ideea, oare generație asta, știe sa aibă grija de frații lor mai mici in timp  ce părinți sunt plecați la munca? Oare generație asta știe sa facă caruța pentru boi, sau sa joace ascunsa prin tot cartierul fara sa se piardă? Știe sa merga la cooperativa după zahăr sau ulei? Știe sa facă o jucărie din orice bucata de caramida pe care o gasesti pe strada, sa arunce piatra la șotronul exact in casuta 9 sau sa faci pleznitori din orice teava carbit si pucioasa? 
   Erau atâtea lucruri pe care generație mea le făcea, fara ca măcar părinți noștri sa ne dea un leu, așa ca ia gandestete, dacă tu ca tata i-ai fi dat atunci fiului tau 20 de milioane pe o jucărie cum ar fi fost? Pai eu sunt sigur ca ar fi fost si mai destept. In plus, calculatorul cu care acum se joaca nepotu tau a fost creat de băieți cu praștia in buzunar, baieti cu corcodușe verzi in chibrit. 

    Sunt mândru de generație mea: Generatia lui ´80 am fost copii (băieți si fete) destepti, sa se știe, intelegi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu