marți, septembrie 4

Procent de zambete

   Mereu am fost catalogat (de voi, femeile) drept un tip care privește femeia ca pe un obiect, fie cu conotatie sexual sau doar ca un simplu ornament. "Si ce dacă", mi-am spus, "este dreptul meu sa iubesc doi sânii frumosi care iti ridica privirea după o zi nașpa, este dreptul meu sa-mi placa un tanga verdestraveziuspregalbenverzuliucubulinuțerogvaivesamd pe un fund mișto. Adică, este dreptul meu sa imi exprim gandurile mele publicului întreg: IMI PLAC FEMEILE CU ȚÂȚE SI CU FUND MULT.
 

  Totuși, astazi (undeva prin luna august) stateam la o terasa, când, mi-am dat seama ca nu-s nimic din ce par a fi, sunt chiar un tip normal, foarte normal, idiot de normal. Adică, nuuu, nu vreau sa spun ca nu-mi mai plac sănii, dar am facut așa o recapitulare printre ultimele mele "indrăgostiri" siiii, mi-am dat seama ca ce mă înebuneste de fapt nu sunt sânii. NU! Si nici fundurile. Adică imi plac si asta dar ultimele persoane (de gen feminin vorbind) care m-au facut sa mă indragostesc de ele nu aveau nimic in comun cu obsesiile astea ale mele si totusi, m-au inebunit cu totul si cu totul alceva; au folosit un.....simplu zâmbet! :)
   Da, sunt victima unui zâmbet frumos colorat pe o făță sincere cu doua buze dulci si doi ochii jucăuși.

   
   "Ba esti idiot!" mi-am zis. "Eu? Adică chiar eu?" Da, eu, si poate ca, ca mine sunt mulți care parem ce nu suntem in ochii celorlalti dar cadem prada unor gesturi așa de plăcute si neobscene cum ar fi o simpla alcolada a buzelor tale in concordanta cu chipul tau  dulce si o vorba plăcut. Si apropo de asta, chiar am citi undeva pe facebook ceva de genul: "Cea mai frumoasa curba la o femeie este cea creată de buzele ei." (traducere ne-oficiala)
  
     Așa ca, scuzati-mă, dar va rog, dacă nu vreți nimic de la mine.......nu-mi zambiti frumos, puneți-va doar decolteu si pantaloni stramți. Este așa de simplu sa ma faci sa fiu magar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu