sâmbătă, mai 31

Mic tratat de șters la cur: Sinceritatea prima parte

   Se zice că, femeile apreciază sinceritatea. Da se zice pentru ca realitatea nu este deloc așa. Ai fost vreodata sincer cu vreo fata? Ei bine, si?

  Sa va dau un caz practic pentru cei care încă nu au fost in situație: sa zicem că prietena ta te întreabă de o anumită amica comuna, ex de a ta:

  "- Mă asta (ca dacă te întreabă ceea ce urmează cu siguranță nu o sa îți spună "dragul meu") deci "-Mai astaaaa tu cand ai fost cu ixuleasca i-ai traso te-ai culcat cu ea?"
  Șmechera întrebare zici, nu? Acum, tu ce crezi, este momentul sa fii sincer cu ea? Oricum nu ai decât doua variante, sa "da" sau sa "nu" fii prea sincer. Nu încerca sa ii raspunzi "poate" șansele sa fii nominalizat pentru Prostul Anului sunt mult mai mari. Si oricum nu ai scăpare stai liniștit. De exemplu, ce se poate întâmpla dacă esti sincer și raspunzi "Da!"? Cearta aproape sigura, nervi, draci, crize de gelozie, isterie, pareri de rau (din partea ei desigur, ca nu și-a tras-o pardon, culcat cu prietenul tau cel mai bun cand a avut ocazia, etc, etc, etc).

   Acum poate te gândești ca dacă-i raspunzi "Nu!" ai scăpat? In nici un caz, in primul rând o sa îți spună ca nu te crede "-Pai a f***t-o tot satul/comuna/judetul/Spania si vrei sa cred ca tu nu?" deci automat te-a facut mincinos. In al doilea rând prost, pai tot satul si tu mai dragul meu?


   In al treilea rând a dat cu sinceritatea ta de tot pereți si s-ar putea sa faca si o criza de isterie de pe urma ei (a sincerități ma). Si nu in ultimul rând s-ar putea sa rămai fara prietena. Deci după părerea mea, uita de sinceritate si la prima întrebare de genul găsește un răspuns evaziv gen "-Aaa, pai eram mici mă atunci, asta nu avea nici tâțe, ce era sa f*t de ea". Si dacă scapi sa-mi spui si mie.



Dl. Banal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu