miercuri, ianuarie 29

Concluzii...cu d mare ( Partea I - gandurile lui)

  Relatiile sunt complicate pentru ca oamenii sunt complicati. De multe ori nu ne dam seama de asta si aruncam vina pe relatia in sine. Sau pe celalat. Nu zic eu ca nu o fi omul vinovat, nu! Doar ca in cele mai multe cazuri toti avem partea noastra de vina.


  In primul rand, nu avem incredere. Si nu mi-ar fi de mirare daca mi-ai spue ca nu ai incredere in celalat, sa zicem ca as fi de acord cu asta, dar tu nu ai incredere nici in tine. Hai sa iti explic, odata ce "te-am ales" esti a mea si imi placi oricum-orice ai fi, incearca sa iti bagi asta in capusorul ala dragalaș. Nu exista motiv vreunul sa nu te plac. Nu te mai uita la sutele alea de grame pe care susții ca le-ai pus de sarbatorii, nu se vad cand zambesti. Deloc! 

  In al doiles rand, lasa-ma sa te cunosc asa cum esti. Hai sa nu ne grabim sa complicam lucrurile. Si daca nu o sa mearga, sa ramanem prietenii pentru ca o sa ne fie greu sa facem altfel. Gandeste pozitiv, nu trebuie sa faci nimic din ce nu vrei, din ce nu iti place daca ai de gand sa imparti multi ani cu mine. Te rog pentru binele nostru: fii tu fata cea fara minciuni.
   Ai ceva de spus? Sunt aici sa te ascult. Crezi ca nu o sa imi placa? Stiu, dar daca tu o sa te simti mai bine, mi-ar place sa aud idee. Te-ai gandit ca probabil nu este chiar asa grav pe cat pare? Haide, incearca-ma. Vreau sa-ti fiu eu cel mai bun prieten! Daca nu atunci pentru ce ma tii langa tine? Nu-l mai lua pe "nu" in brate, te rog!

  Tu si eu? Noi! Ai mei? Ai nostri! Ai tai? Tot ai nostri! Trebuie sa invatam ca acum nu mai suntem singurii. Trebuie sa stii ca sunt al tau. Poti sa ma imparti? Nu! Cu ai nostri macar. Haide incearca! Iar eu, stiu, trebuie sa invat sa imi fac timp pentru tine. Mai mult! Da stiu? Nu stiu? Mult mai mult! Acum este bine? Multumesc!

  Iti este frica ca o sa ma pierzi sau ca nu o sa mearga? Si mie! Acum suntem doi. Iar minus cu minus da plus, nu? Ai multe intrebari fara raspuns? Eu am si mai multe! Bine nu chiar, am doar una: Tu? Vrei sa stii ce gandesc? Intreaba-ma! Sau ai rabdare, o sa descoperim asta impreuna. Pana atunci ce ar fi daca ne-am bucura putin unul de altul! 
 
   Cum ar fi? De zambetul tau cum ar fi! Sau de cheful tau de aventura, cum ar fi? Sau de vorba aia multa pe care o ai cateodata, cum ar fi! De noptile si de zilele noastre pe care sa le impartim seara la doi, cum ar fi! De sesiune si examenele tale sau de zilele mele linistite, cum ar fi! De ce am facut ieri si de ce o sa facem maine amandoi, cum ar fi! Ar fi frumos nu?  

    Am nevoie de tine in aceeasi masura in care tu ai nevoie de mine, sa te ascult sa iti vorbesc, sa te vad...dar cateodata ma pierd intr-o mare de ganduri. Atat de mare pentru ca de aia ii spun Mare...pentru ca este mai mare decat un ocean. Am momentele mele de frica, de descurajare de sinceritate. Cateodata imi este frica ca o sa te pierd. Da chiar imi este. Sau alte dati nu reusesc sa vad povestea pana la sfarsit sau ma trezesc visand ca nu sunt suficient de bun pentru tine, ca intr-o zi o sa iti dai seama si o sa pleci sau ca altul te merita mai mult. Ce am facut eu sa te merit? 
    Imi este frica ca nu o sa iti placa familia mea, ca o sa ne plictisim unul de altul si Doamne fa sa nu fiu eu primul. Primul care sa ramana fara cuvinte, primul care sa renunte, primul care sa se vada singur din nou. 

   Da imi este frica! Dar nu o sa recunosc asta, pentru ca sunt prea mandru. Da stiu! Iti place de mine cand sunt plin de incredere. Si mandru! Dar sunt om. Si tu la fel. Inchide ochii si nu te mai uita in jur, avem un univers al nostru, hai sa il umplem de stele cu intrebari si raspunsuri intr-o Cale Lactee care sa ramana peste ani dovada a cea ce vom fi maine. Tu, eu - descoperitori de planete in universurii paralele. 

   Uitate in jur, sunt aici chiar daca nu ma vezi. Stai jos si alege din tarana prima intrebare, o sa iti arat unde sa cauti raspunsul. Acum te-ai mai linistit? Nu! Imi pare bine, pentru ca atunci inseamna ca am ales bine. Atunci cand tu o sa te multumesti cu ce ai si eu nu o sa mai am nimic de spus, si o sa ne dam seama ca nu mai avem nimic nou de descoperit, ce o sa facem atunci? Te-ai gandit?

                             to be continued 


P.S. Viata din punctul meu de vedere vorbind deapre El din punctul ei de vedere. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu