marți, noiembrie 12

Ne place, place, place...

   Copiind un refren sper să atrag un pic atenția asupra quintesenței acestui post. Nu este vorba de critică, ci mai degrabă de o critică pozitivă. O critică constructivă cu sublinieri. Așadar nu trageți concluzii pripite si amintiți-vă de titlu. Gata? Atunci să începem!


   Cum să încep să nu vi se para ofensiv...uite, când eu am venit în Spania acum 10-11 ani, într-o zi am deschis dulapul si la secțiunea T-short (tricouri) aveam două categorii: tricouri albe si tricouri negre. Atât. Nici o altă culoare. Eram bicolor. Ei bine la fel sunt și unele femei, ori e albă ori e neagră. Sau roșie, roz. Na, trei categorii. 

   Mă refer la lenjeria intimă. La chiloței  da, la ăia. Și la sutien si la ciorapi...
Adică eu inteleg că poate iti cumpără mama ta chiloței dar nu trebuie sa fie același model ca ai ei. Sau poate ti-i ia tacto, dar nu ești obligată sa îi porți. Adică nu numai pe ăia. Pune mâna și colorează-ti un pic dessourile (DEX - dedesubturi franțuzești).
  
   Și nu, nu la roz mă gândeam eu. Păi tu te mai joci cu Barbie mă? Ce esti tu iepurașul Playboy, Jenna Jameson (Google știe)? Acum pe bune, roz? Nici Paris Hilton nu mai poartă roz, și crede-mă Paris nu este un exemplu pozitiv. 

   Cumpără-ți ceva eu știu...negru cu mov, cu verde, cu galben, cu floricele, cu curcubeeașe, cu rinoceri. Nu, cu scris nu. Adică pe bune tu crezi că aluzia aia cu "kiss me" este faină? Păi atunci tu ori nu ai habar, ori esti încă în clasa a 9a.

   I-ați ciorăpei din ăia colorați, cu degețele, cu fundițe (valabili si pentru chiloței. funduțele zic) surprindeți-ne. Faceți-ne să ne fie poftă de voi ca o prăjitură frumos decorată. Lăsați-ne să vă poftim, să ne vină apă in gură. Fii 3D (delicată, delicioasă, demențială)

   Parfumează-te! Și da, știu ca, câteodată vă luăm la mișto că ați vărsat sticla, dar credeți-mă, ne place. Ne place când vă adulmecăm în părul miros de mere sau portocale sau ketchup. Nu ketchup nu, glumesc. Ne place când ai pielea fină și miroase a nenuco. Când esti epilată ne gădilă la ochii (și nu numai) , picioarele tale așa de făinuț aranjate. Și nu-ți mai pune ciorapi din ăia cutotu dacă chiar nu este nevoie. Vrem să te vedem desculță, să-ti admirăm fiecare pas, degețelele alea micuțe, unghiuțele curate și roșii...fiecare centimetru din tine ne umple de plăcere.

   Ne plac buzele tale cu gust de căpșuni deși strâmbăm din nas mereu cănd scoți tubulețul ăla de glos din geantă, si deși iti spunem mereu că urâm fardurile si te placem așa originală cum esti, câteodată ne surprinde așa de mult conturul ochilor tăi si felul cum ii faci tu să fii și mai plăcută decât esti deja. 

   Ne place fiecare centimetru de proaspăt, hainele tale ce miros a curat, mâinile tale cu miros a piersică si câteodată ajungem să iubim chiar si mirosul de ojă proaspătă cand știm că este al tau. 

   Dacă ați fi toate așa măcar pentru o zi, lumea asta ar fi mai bună. Măcar pentru o zi.


P.S. Nu veniți cu schema "da ce parcă voi sunteți...blablabla". Nu am scris asta ca să vă cert ci ca să vă idolatrizez. Hai să nu ne certă, bine? Astăzi nu. Mersi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu