sâmbătă, noiembrie 16

Blind Date la Români

  Tot vad prin filmele americane prietenii care organizează întâlniri prietenilor lor cu alți prietenii pe care aceștia nu ii cunosc. De obicei se întâmplă între un bărbat si o femeie. Am așteptat toată viata să am si eu un prieten din ăsta. Degeaba. La noi nu merge pentru că există câteva diferențe care fac să fie imposibil. 


   In primul rând, cum traduci Blind Date în românește? Întâlnirea Orbilor, Întâlnire Oarbă, Dată Întuecată, Ziua Orbilor? Vezi, nu merge...

   A doua mare diferență, prietenii tăi au doar prietene care nu te interesează. Exemplu:
"-Bă m-a întrebat una de tine dar nu te interesează. I-am spus ca esti gay."
  Sau:
"-Bă m-a întrebat una de tine."
"-Cym arată?"
"-Nașpa. Adică mie nu-mi place. Tu faci cum vrei."

   A treia diferență. Daca prietenii tai totuși iți pregătesc o astfel de întâlnire, mai bine să nu te duci. Iti spun de pe acum: Tipa-i nașpa si nu o să mai poți scăpa de ia pe urmă. Daca era buna de ce nu iese el cu ea? 

   Patru. Daca tot te-ai dus și tipa nu este chiar așa de naspa pe cât ți-am spus, asta nu inseamna ca totul este okey. A doua zi la prima oră suna telefonul:
"-Și? Ia zi mă....."
 
  La noi ai iesit odata cu tipa, si cel/cea care ți-a facut lipeala așteapta deja rezultate. Nu, nu rade, e pe bune. Adică așa e la noi aici. Ori o iei ori ba, nu încerci fata degeaba. Adică ceva gen Vai ce deranj!

   Mai exista si excepție de la regula numărul trei. Adică exista prietenii care au prietene bune si sunt deja într-o relație, deci ar putea sa te prezinte. Dar asta nu se întâmplă. Nu aici în România. De ce? Asta am întrebat si eu. Știți ce mi-au răspuns?
"-Bă da chiar, uite la tine nu m-am gândit. Dragă uite știi cine ar fi bun pentru...."

   Hai pe bune frate...chiar nu te-ai gândit? Cu așa prietenii cred ca mai bine emigrez. În America, evident.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu