miercuri, noiembrie 13

Atunci când....nici eu nu-l vreau nici la alta nu-l las.

   După atâtia anii de pribegie in care mi-am luat si eu șuturi in părțile nobile ale conștiintei, am ajung la concluzia că...tot nu am învățat nimic. Întotdeauna am impresia ca de data asta o să fiu stăpân pe situație si "acum o sa fie altfel". Dar nu, nu este deloc așa.



   Și uite așa m-am gândit sa scriu pentru generalțiile următoare, dacă eu nu am vrut sa inteleg, măcar ele să nu zică ca nu ai fost avizate. 

   Ei bine si cum spuneam in titlu, "nici eu nu-l vreau nici la alta nu-l las" este vorba despre femeia aia care te iubeste ca pe un frate. Nu ai auzit de ea? Ei bine, lăsa ca o sa auzi. Așa zic ele când...dar mai bine să iti explic. 

   Treaba este in felul următor: niciodată să nu-i arăți unei femei cât de mult ții la ea. Niciodată! Pentru ca odată ajuns in situația in care ea trage concluzia ca tu esti supermegadisperat dupa ea, Adio Amigo! Adică chiar așa, Adio! Cu D mare. Poti să faci ce vrei, cât vrei, nu o sa mai ai nici o șansă la ea. Si mai rău de atâta, nici la altele nu o sa prea ai. 

   Păi de ce? Pentru că atunci când ea își da seama că poate să te aibă când vrea ea, nu o mai interesezi, nu mai exista nici o provocare. Când te vede cu fața aia de vițel pierdut în univers ca fiul lu' Will Smith in After Earth, deja stie că esti la mâna ei si poate să facă ce vrea cu tine. Așa ca de fiecare dată cănd tu vrei să fugi după alta cu gândul să o uiti (normal că boul de tine la un moment dat iti dai si tu seama ca nu ai șanse) ea atunci începe să te mângâie in creștetul capului si să te tragă ușurel de funia cu care esti legat, mai înspre ea. Da nu mult, atât cât să iti pierzi interesul pentru cealaltă. 

   Adică până la urma tu esti o partidă bună, dar pe tine deja te are, așa că preferă sa te țină acolo de plan B (C, D, E) Până una alta poate are noroc și apare ceva mai interesant. Mai provocator. Si uite așa iti face de fiecare data, cum vrei sa fugi cum te cheamă la ea....și tu te guduri si te învârți in jurul ei de drag, si crezi că gata "asta e semnul".

   Dar nu dragul meu vițel ăla nu este semnul pe care il vrei tu, ăla e semnul că a venit vremea să te cari din ograda aia, asta daca nu vrei să iti petreci așa legat în scurt câțiva ani frumoși. Si pe urmă să nu zici că nu ti-am spus. 
 
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu