duminică, mai 27

Povesti de autocar (V) prima parte

Martes 8 de Mayo de 2012 22:26


   Acum o luna, trebuia sa prind un autobuz, pe care pina la urma nu l-am mai prins. E si normal, odată s'odata trebuia sa se întâmple si asta. De data asta chiar am venit vreo 10-15 minute mai devreme dar fiind sărbătoare weekendul ala, s-a umplut si a plecat mai devreme. Asa'i la Romania.

  Așa ca uite chiar am pierdut autobuzul ajungand mult mai devreme decit de obicei. Am pierdut autobuzul, eu si inca vreo 20 de persoane. Aveam unde sa merg, dar vroiam sa ajung acasa, așa ca am pus curu'n bordură si am așteptat, poate, poate o da Domnu' sa mă cunoască si pe mine careva si sa mă ia la ocazie.

   In jur, lume, agitatie, injuraturi, iar injuraturi, si mai multe injuraturi, telefoane iar injuraturi, un copil mic care plângea, dublu de injuraturi pina cind apare unu' care anunță: "In 30 de minute vine mașina!". "Bunnn!" zic eu, in timp ce lumea continua sa injure "Treaba românească dom'ne, ultimul autobuz trebuia sa plece la 8.30 si este 9 fara un sfert si zice ca mai face 30 de min, treaba românească, numai la noi se poate așa ceva...etc, etc, etc,".Cred ca știți si voi cum este, sigur ca toți am fost (macar) o data in situația asta.


  Intre timp cit așteptăm mașina aia care trebuia sa vina in 30-40 de min, 45 maxim, opreste o mașina in fata noastra (a mulțimii) si întreabă:
"- Toți mergeți laaaa Giurgiu?
"- Daaaa!"
"- Stați ca mă duc eu si iau microbuzul de acasa si vin imediat" zice.

  "Buuunn! Si mai bun" zic eu pentru mine. Între timp, tipul care era pe felie cu microbuzul care trebuia sa vina in 30-40 maxim 45 de minute anunța:
"- 20 de minute si ajunge, gata. Stați aici linistiti ca vine"

  Alta serie de injuraturi după ce lumea se calmase un pic, ala mic iar începe sa plângea si el, masa sa injure spitalul care l-a "eliberat" si șoferul cu firma cu tot ca a plecat mai devreme si tot așa.
"-15 minute" anunța tipul cu microbuzul care plecase acum 30 de minute din orașul de destinație.

  Eu aveam decizia luată, adică mai pe româneste care vine primul cu ala plec, mă doare-n cot de licența lor. In 7-8 minute apare tipul din mașina mică, cu un Sprinter, si evident la fel ca si mine toți ceilalți 20 de oamenii deja luasera o hotărâre:
"-Mă piș pe licența lor, ca așa le trebuie" se aude in timp ce toți ne înghesuim in microbuz.

  Adevarul e ca masina era cam ruginita un pic pe la caroserie si nu prezenta prea mare incredere, soferul cred ca jucase de curand Need For Speed sau poate a fost arestat pentru conducere temerara, dar, zic eu, "60 de km nu o sa mor..."

                                                                                                             va continua...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu