marți, decembrie 4

Teoria tirbușonului

  Am o problema. Sunt idiot. Maaaare idiot!....nu înțeleg si nu am reușit niciodată sa înțeleg femeile. Nu ma înțelege gresit, nu ma refer la chestii complicate, asta am renunțat de mult, ma refer la lucruri simple.De exemplu, dacă ea vine si zice "-Salut!" eu imediat in mintea mea sunt capabil sa îmi fac o istorie idioată. Adică frate, a zis "salut" când ea de obicei imi spune "Hey!" ....înțelegeți ce vreau sa spun? 
  De fapt nu este tocmai un exemplu bun, nu-s chiar așa de idiot dar credeți-mă....uneori se poate si mai rău .
  
  Pentru ca sunt conștient de handicapul meu si de aceea mă tot feresc sa fiu nevoit sa trag concluzii pentru ca de multe ori lucrurile sunt mult mai simple decât ce este in capul meu. 
Uite sa va dau un exemplu real.
Ea "-Mai ieși ei tu in oraș sa "lingi o înghețată"
Eu "-Nu am poftă de "înghețată" ca nu vreau sa răcesc."
Ea "-Bine atunci nici nu îți mai zic ce aveam de zis"
   Ei bine.....deja de aici încolo m-ai pierdut. Creierul meu incepe sa își facă o istorie a lui paralela cu a ta. Niciodată tangenta măcar pe alocuri.
   Așa ca de multe ori am folosit o tehnica mai veche supranumită "Teoria Tirbușonului" Adică sa intreb pe cineva de sex feminin despre ce crede ea ca a vrut sa spună prima fata apoi de aici sa "scot" eu concluziile.
  Așa că ascult teoria ei, i-o spun pe a mea, pun întrebări, încep sa trag concluzii....apoi,la momentul adevărului....nu este nici teoria mea, nici a celeilalte .....prima fata are mereu o teorie diferită....da total diferită ...nici marcată tangenta pe alocuri.
  Deci ce mă fac? Nici nu mai vreau sa trag vreo concluzii vreodata. Imi este frica de ele ca de dracu si totuși....mă simt obligat de multe ori. Nu vreau sa incerc sa înțeleg cum funcctionati....vreau sa te ascult ce se întămpla, de ce o (pe ea, discutia -o) sa fie așa de complicat?
  Adică, nu stiu niciodată nu am reușit sa stau cu fata care mi-a plăcut (niciodată) - pana când nu a fost ea cea care a vrut asta....si cred ca toate astea din cauza problemei asteia de a încerca sa înțeleg ce-mi spuneți. Aveți așa un dar de a spune ceva simplu cu multe înțelesuri apoi imi cereți sa imi pun capul la contributie?! Dacă ar fi o ecuaței cu o necunoscută poate ca as da cu rezultatul într-un final dar in ecuatia pe care o creezi tu, nu am reușit sa rezolv una măcar....

  Concluzi este clară.....de-aș surzi probabil ca ar fi mai simplu....așa o sa trebuiasca sa imi arați pe degete.


Dl. Banal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu