marți, decembrie 4

...lasă-mă pe mine, că tu nu știi.

   Ohhh, urăsc persoanele care parcă de când i-au zămislit părintii lor au zis:
"-Iubito, planetele sunt aliniate, este momentul cel mai potrivit sa procreem copilul perfect"

  "Adică?", te-ntrebi...
   Adică ma refer la persoana aia care nu conteaza ce faci tu, el ar face mai bine decât tine, daca nu, se da cazu' când esti la momentul de fată al actiunii și-ți aruncă fraza aia tip: "-Dă-te mă la o parte că văd că esti cam neândemânatic, tu nu știi"
   Încerci sa desfaci o sticlă de Cola, să-i pui o cartelă la un NOKIA nou, sau să pui la punct schimbătoru de viteze de la bicicletă?!... Acolo e un "lasă la mine" sau un "dă-mi voie" care sare în ajutor mereu pentru a te umili, nu contează de față cu cine te afli, cu atât mai multe persoane... Mai biinee!!!
   Oare o va face mai bine si mai repede?!
   Oare sunt un "astrolopitecuss" (cred ca se srie așa) și chiar n-am idee cum să rezolv lucrurile?!
Cand ți-ai cumparat o masina, nu conteaza marca, te-ntreaba: "-Cât te-a costat coa*e?" tu îi raspunzi... "păi, 4000€"...
   Auzi raspuns... "-Ce prost esti cumetre, pe banii astia imi luam un BMW, ai luat țeapă, esti cam fraier." concluzie: tu nu știi să-ți cumperi mașină ca el, dă-i voie să-ți cumpere el pentru tine..!!!
   Dacă tu ai un un iphone, el are douo, dacă tu ai o casa la țară, el mai are și un apartament la Zimnicea, dacă ai motor... el are motor cu atas, dacă ai o gagică...
  Ma rog ați prins ideea, desigur, tu... ca orice fiintă umană, scoți din adâncul firii tale ultima răsuflare din puținul și jucat în picioare orgoliu ce ți-a mai rămas și îi zici: "-Auzi, am un furung în cur... Ce-ai de zis?" dacă-mi zicea că și el are douo.... il omoram!!!

  Nu conteaza ce faci, ce ai, sau ce-ai de gând să faci, că ei o vor face mai bine ca tine, vor avea mai mult decât tine si vor fi mai mișto decât tine... Ce draq!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu