miercuri, septembrie 28

Puștoaice ad-hoc

    Zilele trecute stateam de vorba cu citiva prietenii despre evoluia femei in ultimi 20 de ani. Eu sunt dintre cei care am auzit revolutia la radio, asa ca va dați seama ca de multe ori rămân socat in fata vreunei copile de 13 ani care are sutienul plin si status de "relationship with x" pe facebook. 
   Pai imi aduc aminte anii mei de școala generală cind nici un băiat nu își dorea sa fie pus in banca cu vre-o fata. Frate, colegele mele in clasa a 5a si a 6a erau Bau-Bau. Astăzi mergi in autobuz si se aseaza linga tine una de 13 si îți provoacă o erectie prelungita ca te intrebi dacă asta e normal sau trebuie sa mergi sa vezi medicul. 

   Nu știu voi cum sunteți dar eu cind mă gândesc ca pe vremea noastră copilaria era copilărie pina târziu cind prin clasa a 8 venea mama la școala si după o mama de bătaie exemplara adaugă.  "-De acuma ești om mare" vorba care te trecea pe brânci in adolescenta.
    Astăzi, parintele nici nu mai vine la școala pentru ca primește situatia odraslei prin SMS, iar in loc de mama de bătaie îți taie din bani de buzunar de parca ai fi salariat la el pe batatura nu copilul lui. Iar singura grija, nu este alta decit sa nu vii acasă borțoasa sau in caz ca esti baiat sa nu iti bata Barza la usa: "- Asta-i kinderu' lu fitu, mi-am rupt salele cu el 9 luni...acum e'al vostru.Ia d'aici!"

    Hai ca ne-am emancipat, in ziua de azi cine nu știe ce este ăla un Durex sau un scurt la baie in club, vorbim de ele ca de un meniu la Mc'Donald si de multe ori întrebăm vârsta după ce am terminat meniul. 
    Asa ca, cine sunt eu ca sa spun alceva, pofta buna si spalativa pe miini..........după.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu