vineri, septembrie 23

"Inapoi in Viitor"

  Azi am făcut prima călătorie în timp. Eram în autobuz, cînd o persoana s-a aşezat în spatele meu. Mirosea a.....Internet Cafe´s! Aproape ca îmi venea sa mă întorc si sa îi plătesc o ora de internet.
   Nu ştiu care îşi mai aduce aminte de sălile acelea apărute în ´98 pe la toate parterurile de bloc, hotel, casa nationalizata etc. Avea un miros specific de tutun, transpiratie de licean amestecate cu o zapuseala infernala dacă era vară sau clatita cu miros de ploaia dacă era spre toamna tarzie. Mult mai apoi au apărut sălile dotate cu aer conditionat, si tot mirosul asta devenea un pic mai light. 
  Ce amintiri...omul asta mirosea a toţi ani mei de liceu, mirosea a Need For Speed, a Half Life, a Starcraft, a Age of Empires......mirosea a amintiri scoase dintr-un cufar pe timp ploios si dezpaturite intr-o camera mica si neaerisita.


  Nu ştiam ca o aromă poate tine prizonier o amintire, feţele entuziasmate ale colegilor tai, o perioada din viaţa ta, o camera intr-un parter de hotel, vanzatorul, pînă chiar si mobilierul.....sunt curios dacă nu cumva zilele astea am un pic de noroc si se aşează lînga mine vr-o persoana care sa tragă o basina un vînt.......poate asa rusesc sa îmi aduc aminte de bunicul meu; asa cu toate indiciile.

Un comentariu: