luni, octombrie 29

De doua in doua

Câți dintre noi (bărbați) nu am mers de atâtea ori la bar cu 2 (doua) femei o data? Mulți nu? Bun si așa-i ca nu a existat ocazie in care una din ele sa spună deja celebra fraza copiate si in filmele de la "haliud" "Fată mergi la baie?"
Nu mă deranjează fraza insăși, n-am nimic ca va trece pișarea de câte ori va scoate omul la un suc, de altfel cred ca va pișați si la prajituta fără suc sigur planuiți asta de acasă probabil sunteți intr-un "World Bathroom Championship Tour" sau ceva de genul, nu înțeleg.Totuși problema mea este: "Da de ce trebuie sa o iei si pe cealalta?Adică singura nu stii sa ajungi, îți trebuie GPS, coordonator de zbor, nu știi sa parchezi cu spatele, ce se întâmplă?
Si stai așa, ca pleacă la baie .....ținânduse de mână, înțelegi? Sa nu se piardă zic eu, sau numai una știe unde-i baia? Nu am înțeles care-i logica, treaba este ca, după ce se întorc tot de mana se țin....adică le era sa nu greșeală masa, sau una vroia sa plece si cealalta sa rămână așa ca se țin de mana ca sa nu ia decizii diferite? Va rog cine mă poate lamuri pentru ca eu dacă merg la baie cu Ion sa zicem ii strâng mana înainte in nici un caz după.

Actualizare. E, vara asta am găsit explicație, de ce nu vă faceți treburile acasă si trebuie sa mergeți la baie in orice local.

Pâna acum aveam deja o grămadă de întrebări in ceea ce privește fetele care merg la baie atunci cind ești la o terasa/cafenea/bar/local in general,dar astazi (undeva pe la jumatatea lui august) după ce am ieșit la o terasa cu 3 fete deja am primit răspuns la una din atat de multele întrebări. Adică, voi știți ca ele nu ies la terasa sa beau un suc/cafea/bere? Pai nuuuuu, ele ies ca sa își mobileze baia.
Da, după primul pahar de bere, prima gata a și plecat la baie. Totul ok, a doua sticla, a doua victima. După ce se întoarce, apare si prima impresie:
Fata 1:"-Fata ai vazut baia?"
Fata 2:"-Da fata, ce faaaaain!"
Fata 3:"-A, eu am mai fost aici, ai văzut cutare lucru?"
Fata 123: "-Da ți-a plăcut culoarea/pereți/tavanul/becurile/ușa/colacul/rățișca/clanța/etc/etc/etc.

Concluzia? In urma acestui studiu mi-am reformulat replica deja prea veche "Te scot la un cico" cu asta:"Am auzit de o baie noua in oraș, hai diseara sa ne pișam in ea vrei?Fac cinste."

Dl. Banal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu