marți, ianuarie 3

. și de la capăt

  Sunt tipul de persoana care spune "ce pui mei frate, hai sa o facem si p'asta" mult prea des. Totuşi, niciodată bineintentionat. Întotdeauna, dar întotdeauna după fraza asta urmează o tîmpenie "bien gorda".
Start! in noul an
   Problema este că multe persoane te vad si spun "frate asta este un tip motivat, cu tupeu, cu co*ie" ce sa mai".
  Acum, cealalta problema este ca nu este deloc asa. Totuşi, nu o sa mă apuc acum sa va spun la ce anume nu am tupeu pentru ca ar fi prea mult de discutat despre; vroiam doar sa (mă) constientizez ca anul asta iar nu mi-am pus nici o ţintă, ca anul care vine o sa mă găsească iarăşi fără nici o realizare, la fel de misogin ,rasis, nesimţit, idiot, tâmpit, încăpăţînat (aici trebuia sa las loc pentru a adaugă jigniri) si asa mai departe. Cu alte cuvinte, voi continua sa fiu acelaşi încercînd sa fac tranzitia asta de la an la an cît mai uşoară pentru a se observa cît mai puţin. Asa ca dragi mei, va doresc un an nou fericit, cu ce vreţi voi sa vi se întâmple bla bla bla DAR nu uitaţi,orice ar fi, oricum a început anul asta (nou) sau oricum s-a terminat celălalt (vechi) FITI VOI INSIVĂ."Be water mi friend!"

P.S. Până la urma sărbătorile de iarna au fost inventate doar pentru a face "flood" pe card pentru ca nu știu la voi, dar eu nu prea am observat nici o schimbare între ce a fost săptămîna trecută (a inceput luni si s-a terminat vineri) si săptămîna asta (a inceput luni si mai are o gramada pînă sa se termine).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu