sâmbătă, ianuarie 7

Hârtie igienica sexy!!!!

  Astăzi am fost la cumpărături cu un prieten si cum dădeam asa cu pasul prin magazin, vad ca asta se opreşte în fata unui raft, ia în mană 2 suluri de hârtie igienică verde si mi-o arată. Doi euros (2€)  Puffff!!!
- "Mişto, nu!"
  Cum sunt setat pe cuvinte care încep cu s si se termina în x (sau nu neapărat) mă uit asa din mers pe raft (avea un raft special pentru hîrtia asta) punea : "hârtie igienică sexy"
   Asta tot insista:
- "Mişto, nu?"
  Sincer?! Frate eu nu ştiu voi, dat eu cu hîrtia igienică mă şterg la c*r nu mă f*t cu ea. Si în plus cu preţul asta (mai pui 8€ si mergi la un scurt pe centura) sincer, nu mă provoacă deloc. 
-"Zi ma nu e tare? E tare...". Omul era indragostit de ea pe semne.  

  
  Totuşi, atunci dacă este hârtie pentru şters dosul, nu vad sensul pentru care au colorato (mai aveau încă vre-o doua culori acolo în afara de verde). Pai îmi imaginez ca doar nu cumperi hîrtia, mergi grăbit acasă, o desfaci cu mîna-ți tremuranda, te pui pe veceu, te caci, te ştergi ....si pe urma te uiti la ea sa vezi....ce? Dacă si-a schimbat culoarea? Dacă mai e sexy? Singura surpriza în situaţia asta ar fi sa îți treacă degetul prin ea, atunci da, ar fi sexy.

P.S. La bani astia eu cred ca poți sa o speri si sa o refolosesti. Asta în caz ca nu ai o prietenă cu lenjerie frumos colorată care sa îți impodobeasca sarma (sau culmea, depinde dacă ești de la țară sau de la oraș) atunci pui doua suluri din astea, unu verde si unu siclam printre rufele tale si cît de cît o sa ai o culme ceva mai sexy. Căcată da sexy.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu